Czwartek, 21 września 2017 r.

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Jesteś w: Start / Wiadomości / Projekty i konkursy / Konkurs Emocje Inspirują, czyli o tym jak studenci mogą uwalniać emocje, projektować i zgarniać laptopy!

Konkurs Emocje Inspirują, czyli o tym jak studenci mogą uwalniać emocje, projektować i zgarniać laptopy!

Chcesz w twórczy sposób wyrazić to, co czujesz? Daj się ponieść emocjom i weź udział w ogólnopolskim konkursie Emocje Inspirują na najlepszy projekt opakowania chusteczek Velvet inspirowany emocjami. Wejdź na www.uwolnijemocje.com.pl, zaprojektuj opakowanie, które pokocha cała Polska i zdobywaj super nagrody – laptopy Apple MacBook Pro!

velvet emo ins

Z początkiem stycznia rusza konkurs Emocje Inspirują – kolejny etap projektu Let it out. Uwolnij emocje, zainicjowanego przez producenta chusteczek marki Velvet. To niepowtarzalna okazja do wyrażenia emocji w bardzo pozytywny i kreatywny sposób! Konkurs polega na zaprojektowaniu nowej, oryginalnej szaty graficznej pudełka chusteczek Velvet. Tematem nadsyłanych projektów może być wszystko co kojarzy się z pozytywnymi emocjami - wszystko to, co wnosi do studenckiego życia radość i szczęście, a czasem nawet wzruszenie.

 

Konkurs Emocje Inspirują ma charakter otwarty – jest skierowany do każdego, niezależnie od jego artystycznego zacięcia czy zdolności. Specjalnie na potrzeby konkursu, na stronie internetowej kampanii www.uwolnijemocje.com.pl, zamieszczono aplikację ułatwiającą projektowanie opakowania. Mogą z niej korzystać wszyscy uczestnicy konkursu, ale nie jest to obowiązkowe. Nie ma bowiem żadnych ograniczeń co do techniki wykonania projektu – artystyczne dusze mają więc bardzo szerokie pole do popisu! Głównymi nagrodami w konkursie są profesjonalne laptopy Apple MacBook Pro – wymarzone narzędzie pracy i rozrywki dla studentów. Oprócz tego, po rozstrzygnięciu konkursu, nowe opakowania chusteczek Velvet stworzone według zwycięskich projektów zostaną wprowadzone do sprzedaży. Termin nadsyłania prac mija 15 marca 2011 roku.

 

Konkurs Emocje Inspirują stanowi doskonałą okazję do zabawy zarówno z własną wyobraźnią, jak i własnymi emocjami. A dzięki dotychczasowym akcjom zrealizowanym w ramach kampanii  Let it out. Uwolnij emocje wiadomo, że temat emocji jest Polakom, zwłaszcza młodym, szczególnie bliski. Jak wynika z badań zrealizowanych przez Instytut Badawczy Pentor oraz z niezwykłego eksperymentu socjologicznego „Sofa Tour” (podróż niebieskiej kanapy oraz dobrego słuchacza – Anny Maruszeczko prowadzona latem 2010 r. w największych miastach Polski), jesteśmy jako naród bardzo emocjonalni, chcemy o emocjach rozmawiać i odczuwamy potrzebę ich okazywania. Bardzo często w najbardziej emocjonalnych momentach towarzyszy nam opakowanie chusteczek. Konkurs Emocje Inspirują to niepowtarzalna szansa, aby własnoręcznie zaprojektować dla chusteczek opakowania, które będą wyrażać (i wzbudzać!) pozytywne emocje. To także szansa, aby spróbować swoich sił na polu projektowania opakowań produktów, co może być szczególnie interesujące dla studentów grafiki i innych kierunków artystycznych.

       
 
 
   
 

 

 

„Let it out. Uwolnij emocje” to międzynarodowy projekt zapoczątkowany w 2006 roku przez Kimberly-Clark, producenta chusteczek Velvet. Celem globalnego eksperymentu socjologicznego jest kompleksowe zbadanie emocji i uświadomienie społeczeństwu, jak ważną rolę dla zdrowia i dobrego samopoczucia odgrywa wyrażanie swoich uczuć. W Polsce, podobnie jak
w innych krajach, projekt składa się z dwóch etapów. Pierwszym jest ogólnopolskie badanie nad emocjami Polaków, które zostało przeprowadzone na zlecenie producenta chusteczek Velvet przez Pentor Research International w kwietniu 2010 r. metodą CAPI.

Na zlecenie Kimberly-Clark, producenta chusteczek Velvet badania nad wyrażaniem emocji zostały przeprowadzone m.in.
w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech, Francji i Holandii. Badania nie tylko wykazały różnice w sposobach ich wyrażania między poszczególnymi narodami, ale także pokazały, że niezależnie od szerokości geograficznej do wyrażania uczuć potrzebujemy dobrego słuchacza i paczki chusteczek. Taki efekt badania dał producentowi marki Velvet impuls do tego, aby eksperyment socjologiczny przenieść z formularzy instytutu badawczego na ulice największych amerykańskich i europejskich metropolii. W ten sposób zrodził się pomysł na „sofa tour” - wielką podróż niebieskiej kanapy, dobrego słuchacza i chusteczek higienicznych. Sukces kampanii której pierwsza edycja miała miejsce w 2006 roku, zachęcił organizatorów do przeprowadzenia projektu również w Polsce.

 

Historia Velvet jako marki artykułów higienicznych sięga 1997 roku, gdy jako pierwsza w kategorii higieny pojawiła się
z reklamą w TV. Dziś Velvet to najbardziej znana i ceniona marka artykułów higienicznych w Polsce, która od 2003 roku należy do największego światowego producenta i dystrybutora artykułów higienicznych codziennego użytku – firmy Kimberly-Clark. Produkty koncernu Kimberly-Clark dostępne są w 150 krajach na całym świecie i wytwarzane w zakładach produkcyjnych znajdujących się w 42 krajach. Jedna z fabryk grupy Kimberly-Clark mieści się w miejscowości Klucze, zlokalizowanej na południu Polski między Krakowem i Katowicami.

 

 

Więcej informacji udziela:

Justyna Siejka, Euro RSCG Sensors

e-mail: justyna.siejka@eurorscg.pl, tel.: (0-22) 444 0 643, kom. 0 500 013 233