Wtorek, 21 listopada 2017 r.

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Jesteś w: Start / Wiadomości / Projekty i konkursy / Jesteście gotowi podjąć wyzwanie i sprawić, że świat stanie się piękniejszy z marką THE BODY SHOP?

Jesteście gotowi podjąć wyzwanie i sprawić, że świat stanie się piękniejszy z marką THE BODY SHOP?

Ponad 50 000 studentów, z 280 uniwersytetów, w 48 krajach wcieliło się już w rolę Międzynarodowego Menedżera Marki Grupy L’Oréal. Teraz jest Wasz czas!

 

brandstormWeźcie udział w niezwykłym, międzynarodowym konkursie marketingowym L’Oréal Brandstorm. W tym roku świętujemy już 20 edycję konkursu, a Waszym zadaniem jest stworzenie produktu dla jednej z naszych najbardziej niepowtarzalnych marek – THE BODY SHOP. Przez kilka miesięcy będziecie mieli okazję sprawdzić się w roli Menedżera Marki i stawicie czoła prawdziwemu wyzwaniu. Rejestrujcie się w trzyosobowych zespołach na www.brandstorm.loreal.com do 31 grudnia 2011!

Chcecie wiedzieć więcej?

Zapraszamy na spotkanie z L'Oréal Polska do Auli Spadochronowej w czwartek 8 grudnia w godz. 10:00 - 14:30.

Chcesz więcej? Przyjdź na interaktywną prezentację „Marketing w branży kosmetycznej - od pomysłu do produktu” w czwartek 8 grudnia w godz. 15:10 – 16:10 w bud. G, sala nr 152.

Zapraszamy do udziału w wirtualnym spotkaniu z polskim menedżerem Brandstorm na: www.kariera.com.pl/Brandstorm w czwartek 8 grudnia, 18:00-19:00 lub wtorek 13 grudnia, 19:00-20:00.

 

Jak to działa?

  • Bądźcie kreatywni i stwórzcie zupełnie nowy, innowacyjny, kultowy produkt dla marki THE BODY SHOP, biorąc pod uwagę wartości tej marki
  • Opracujcie wyjątkową i niepowtarzalną kampanię komunikacyjną
  • Przekonajcie do swojego projektu profesjonalistów z L’Oréal Polska i znajdźcie się w gronie trzech najlepszych zespołów w Polsce
  • Pracujcie z renomowaną agencją reklamową
  • Wygrajcie polski finał i zmierzcie się z resztą świata podczas międzynarodowego finału w Paryżu


Kto może wziąć udział?

  • Studenci dwóch ostatnich lat studiów licencjackich oraz magisterskich
  • ...którzy chcą spróbować swoich sił w marketingu, wykorzystać swoją kreatywność i pasję oraz zmierzyć się ze studentami z Polski i z całego świata

Nagrody dla zespołów?

  • 1 nagroda – wycieczka warta €10,000 w dowolne miejsce na świecie oraz puchar L’Oréal Brandstorm
  • 2 nagroda - wycieczka warta €5,000 w dowolne miejsce na świecie
  • 3 nagroda - wycieczka warta €2,500 w dowolne miejsce na świecie

Konkurs krok po kroku?

  • Tworzycie 3-osobowy zespół studentów z tej samej uczelni
  • Rejestrujecie się na stronie www.brandstorm.loreal.com do 31 grudnia 2011
  • Rozwiązujecie pre-case
  • Wybrane zespoły zapraszamy na Briefing Day w L’Oréal Polska w marcu 2012
  • Trzy najlepsze zespoły kontynuują pracę nad case study, współpracując z renomowaną agencją reklamową oraz specjalistami ds. marketingu L’Oréal
  • Zwycięzcy polskiego finału zmierzą się z resztą świata podczas międzynarodowego Finału w Paryżu

Dlaczego warto?

„Bo to niesamowita okazja, aby wdrożyć wiedzę marketingową w praktyce i odkryć w sobie pokłady kreatywności”  Asia Deinrych, Szkoła Główna Handlowa, I miejsce Brandstorm 2011

„Aby nauczyć się tworzyć holistyczną strategię marketingową oraz porównać swoje pomysły i ogólny poziom do drużyn z innych uczelni i krajów” Marta Pierzchalska, Szkoła Główna Handlowa, I miejsce Brandstorm 2011

„Uwielbiam wyzwania i pracę w grupie i to właśnie Brandstorm umożliwił nam współzawodnictwo z drużynami z całej Polski.” Asia Czajka, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Finalistka Brandstorm 2011

„Aby przekonać się, jak przekuć kreatywne i dobre pomysły na równie dobry i kreatywny produkt i czy marketing jest tym, czym chcemy zajmować się w przyszłości” Mateusz Białek, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Finalista Brandstorm 2011

Kontakt?

Katarzyna Chroł – Human Resources Coordinator

L’Oréal Polska
Ul. Daniszewska 4; 03-230 Warszawa

Email: kchrol@pl.loreal.com