Wtorek, 21 listopada 2017 r.

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Jesteś w: Start / Wiadomości / Warsztaty i szkolenia / Zarządzanie w Social Mediach na przykładzie kampanii Serce i Rozum

Zarządzanie w Social Mediach na przykładzie kampanii Serce i Rozum

Organizatorzy programu TWOJA PERSPEKTYWA: Grupa Telekomunikacja Polska, Business for Society oraz Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami, zapraszają studentów Szkoły Głównej Handlowej na warsztat.


DATA: 18.01.2012

GODZINA: 14:00 – 18:00

MIEJSCE: Szkoła Głowna Handlowa, al. Niepodległości 162,
sala konferencyjna nr 152

TEMATYKA:
Na wstępie przedstawione zostaną założenia najskuteczniejszej kampanii tego roku, zdobywcy Grad Prix na Effie Awards, kampanii TP – Serce i Rozum. Zaprezentowana zostanie strategię na Social Media, jak była ona egzekwowana i jakie efekty przyniosła. Następnie uczestnicy, pracując w grupach, będą mieli możliwość opracowywania konkretnego case study.
Warsztat skierowany jest do osób zainteresowanych marketingiem, a w szczególności komunikacją z wykorzystaniem mediów społecznościowych.

PROWADZĄCY:   
Tomasz Owsianko - Starszy Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej w TP – zarządza wszystkimi działaniami TP w Social Mediach skierowanych do klientów indywidualnych z wykorzystaniem formatu reklamowego Serce i Rozum. Pracuje również przy komunikacji ATLowej w mediach tradycyjnych i BTLowej. Tomasz jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.


ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA:
Zapisz się na warsztat już dziś:
http://twojaperspektywa.pl/static/warsztaty/szkola-glowna-handlowa-warsztaty/


UWAGA!                                                                                                                      Bardzo ważne jest dla nas potwierdzenie Twojej obecności dwa dni przed planowanym warsztatem, ponieważ wszystkie materiały oraz kształt zadań dostosowane są do ilości uczestników. Wśród uczestników warsztatu rozlosujemy nagrody niespodzianki!