Poniedziałek, 20 listopada 2017 r.

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Jesteś w: Start / Wiadomości / Warsztaty i szkolenia / Warsztat "Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej – marketing w firmie w obliczu wyzwań organizacyjnych"

Warsztat "Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej – marketing w firmie w obliczu wyzwań organizacyjnych"

Organizatorzy programu Twoja Perspektywa: Grupa TP, Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami i Business for Society zapraszają na kolejny warsztat organizowany w ramach II edycji programu Twoja Perspektywa w roku akademickim 2009/2010 w Szkole Głównej Handlowej.

warsztat SGH gora

Warsztat odbędzie się 24 lutego 2010 r. o godz. 14.00 w Gmachu Głównym Szkoły Głównej Handlowej, w sali 151.

Warsztat „Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej – marketing w firmie w obliczu wyzwań organizacyjnych” poprowadzi Piotr Kostrzewski - warsztat SGH grafaDyrektor ds. E2012 w Grupie TP.

Warsztat będzie poświecony szeroko pojętej strategii marketingowej firmy,
z uwzględnieniem reżimu dużej imprezy sportowej jako obszaru komunikacji marketingowej. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych, którzy chcą wziąć w nich aktywny udział. Niestandardowe rozwiązania nagrodzimy.

Tematy poruszane podczas warsztatu to m.in.:

  • Duża impreza sportowa jako narzędzie zawłaszczenia wielu obszarów komunikacji marketingowej;
  • Firma i jej strategia marketingowa w obliczu wyzwań związanych z organizacją dużych imprez sportowych;
  • Duże imprezy sportowe – kto tutaj rządzi marketingiem?
  • Marketing – jak zorganizować pole walki na czas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej?
  • Firmy telekomunikacyjne w Austrii i Szwajcarii jako sponsorzy Mistrzostw Europy w
  • Piłce Nożnej – sukces czy porażka?
  • Polskie firmy – sponsorzy – skazane na wygraną?

Warsztat poprowadzi Piotr Kostrzewski – od stycznia 2008 roku dyrektor ds. E2012 w Grupie TP, wcześniej dyrektor Departamentu PR Grupy TP. Współautor reorganizacji funkcjonowania Biura Prasowego TP, budowy nowoczesnych narzędzi komunikacji wzorowanych m. in. na standardach BBC. Autor reorganizacji i restrukturyzacji Departamentów PR w TP i PTK Centertel oraz wdrożenia projektu i utworzenia Departamentu PR Grupy TP. Z wykształcenia dziennikarz, od stycznia 1990 roku pracował m. in. w Dzienniku Wielkopolan „Dzisiaj” w Poznaniu – drugim po „Gazecie Wyborczej” dzienniku niezależnym, którego twórcami byli działacze „Solidarności”; popołudniówce „Express Poznański”, „Gazecie Wyborczej”, Polskiej Agencji Prasowej. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydziału Nauk Społecznych na kierunku politologia i nauki społeczne; specjalizacja – dziennikarstwo. Ukończył również studia podyplomowe w zakresie „Zarządzania marką” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Wśród uczestników warsztatów rozlosujemy trzy nagrody: dwa zestawy upominków oraz 8 GB Pen Drive Kingston DataTraveler. 

Zapisy na warsztat tylko on-line:

http://twojaperspektywa.pl/static/warsztaty/szkola-glowna-handlowa-warsztaty/

Uwaga!

Bardzo ważne jest dla nas potwierdzenie Twojej obecności na warsztacie dwa dni przed planowanym

warsztatem, ponieważ wszystkie materiały oraz kształt zadań dostosowane są do ilości uczestników.

warsztat SGH grafa 2