Czwartek, 6 sierpnia 2020 r.

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Sections

Personal tools

Jesteś w: Start / Wiadomości / SUMMER CAMPaign at Novartis - Odpowiedź masz we krwi

SUMMER CAMPaign at Novartis - Odpowiedź masz we krwi

Jesteś osobą kreatywną? Interesujesz się problemami społecznymi i kampaniami edukacyjnymi? Wystartuj w konkursie i wykreuj nową odsłonę kampanii „Odpowiedź masz we krwi”. Zarejestruj się już dziś i do 25 września prześlij swój projekt w formie prezentacji PowerPoint (pptx), PDF lub innej, wraz z kosztorysem, harmonogramem i zgodnie z regulaminem konkursu.

Wygraj:

  • nagrodę pieniężną w wysokości 4 000 zł brutto!

  • 20 000 zł brutto na realizację Twojego pomysłu* 

  • możliwość płatnego stażu w Novartis Oncology!*

Na czym polega projekt?

Twoim zadaniem jest stworzenie koncepcji kontynuacji kampanii „Odpowiedź masz we krwi”, która obejmować będzie pomysł na szeroką akcję komunikacyjną. 

Założenia kampanii:

„Odpowiedź masz we krwi” to kampania edukacyjna poświęcona chorobom krwi i szpiku, w tym nowotworom hematologicznym. Celem inicjatywy jest upowszechnienie wiedzy nt. chorób krwi i szpiku kostnego, ich niespecyficznych objawów, przebiegu i metod leczenia. 

Partnerami Głównymi kampanii są Polskie Towarzystwo Hematologów i Transfuzjologów, Polskie Towarzystwo Onkologii i Hematologii Dziecięcej, Instytut Hematologii i Transfuzjologii oraz Stowarzyszenie Hematologia Nowej Generacji. Partnerem Społecznym kampanii jest Polska Koalicja Pacjentów Onkologicznych, Partnerami Medialnymi portal hematoonkologia.pl oraz Głos Pacjenta Onkologicznego. Patronat honorowy nad kampanią objęli konsultant krajowy w dziedzinie hematologii – prof. nadzw. dr hab. n. med. Ewa Lech-Marańda, konsultant krajowy w dziedzinie medycyny pracy – lek. Paweł Wdówik, konsultant krajowy w dziedzinie geriatrii – prof. dr hab. med. Tomasz Kostka. Inicjatorem kampanii jest Novartis.

Intencją Partnerów kampanii jest poprawa wykrywalności chorób hematologicznych poprzez edukację nt. objawów i istoty wczesnej diagnostyki w powodzeniu terapii oraz upowszechnienie morfologii, jako jednego z podstawowych narzędzi diagnostycznych. U podstaw kampanii leży przekonanie, że choć choroby krwi i szpiku kostnego mają różne przyczyny i objawy, łączy je jeden wspólny mianownik – nieprawidłowości, wykrywane w morfologii krwi obwodowej.

Kampania obecna była m.in. na Kongresie Medycyny Rodzinnej, Zjeździe Polskiego Towarzystwa Hematologów i Transfuzjologów, czy Letniej Akademii Onkologicznej. Od startu inicjatywy na łamach mediów nt. kampanii „Odpowiedź masz we krwi” ukazało się blisko 1 500 publikacji w tytułach ogólnopolskich i regionalnych. Kampania miała również swoją odsłonę w social media. Youtuberzy „Najprościej mówiąc” zainspirowani kampanią przygotowali dedykowany odcinek nt. nowotworów krwi, (materiał dostępny tutaj), a twórcy kanału „Matura to bzdura” odcinek z ekspertem hematologiem nt. potencjalnych pytań maturalnych dot. chorób hematologicznych i morfologii krwi (materiał dostępny tutaj). 

Więcej o kampanii oraz dotychczasowych aktywnościach na stronie: 

https://hematoonkologia.pl/odpowiedzmaszwekrwi/