Poniedziałek, 20 listopada 2017 r.

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Jesteś w: Start / Wiadomości / Praktyki i staże / Poznaj świat mediów i weź udział w programie stażowym Media School. Na Twoje zgłoszenia czekamy do 15 maja!

Poznaj świat mediów i weź udział w programie stażowym Media School. Na Twoje zgłoszenia czekamy do 15 maja!

Już tylko do 15 maja można składać aplikacje na drugą edycję programu stażowego SZKOŁA MEDIÓW. Każdy kto chce poznać rynek mediów i zdobyć doświadczenie mediowca, powinien odwiedzić stronę www.szkolamediow.pl . Szansę na płatne praktyki ma każdy, a na najlepszych czekają stałe miejsca pracy w domu mediowym ZenithOptimedia Group!

 

Program stażowy Media School przygotowany przez dom mediowy ZenithOptimedia Group skierowany jest do studentów 4 i 5 roku oraz tegorocznych absolwentów, którzy chcą zapoznać się z pracą mediowca. Stażyści będą mieli okazję poznać pracę w działach odpowiedzialnych za planowanie i zakup mediów tradycyjnych (TV, prasa, outdoor), interaktywnych oraz w dziale Badań i Rozwoju. Będą uczestniczyć w realizacji różnych zadań, zarówno samodzielnych jaki i zespołowych, wszystko na bieżących projektach dla największych Klientów. Podczas pierwszych dni pobytu w firmie stażyści wezmą udział w dwutygodniowym szkoleniu, przybliżającym świat mediów oraz pracę w ZOG.

Jerzy Kozakiewicz, HR Director - CEE ZenithOptimedia Group zachęca  do wzięcia udziału w programie – Szkoła Mediów jest projektem o tyle wyjątkowym, że o staż może ubiegać się prawie każdy. Trzeba spełnić  dwa podstawowe kryteria: doskonale znać język angielski i być studentem 4 lub 5 roku lub tegorocznym absolwentem. Kierunek studiów nie ma znaczenia, ale przydatne są: umiejętność analitycznego myślenia oraz umiejętność liczenia. Wypełnienie formularza na  stronie internetowej trwa bardzo krótko, a dostanie się na płatny staż w domu mediowym jest fenomenalnym początkiem rozpoczęcia kariery w mediach.

Do poprzedniej edycji Szkoły Mediów zgłosiło sie ponad 400 osób. Podczas wieloetapowego procesu rekrutacji zostali wybrani najlepsi i odbyli 3-miesięczny staż połączony z intensywnym, międzynarodowym szkoleniem. Aktualnie 7 uczestników Media School 2010 nadal pracuje w ZenithOptimedia.  Chociaż każdy z nich studiował inny kierunek i bardzo się od siebie różnią, wszyscy doskonale odnaleźli się w swoich nowych działach i na zajmowanych stanowiskach.

Olga Gądek, uczestniczka ubiegłorocznej edycji, tłumaczy dlaczego zainteresowała się programem Szkoła Mediów: świat mediów jest bardzo fascynujący, podlega ciągłym zmianom i nie jest nudny. Wcześniej odbywałam praktyki w radiu i telewizji, bardzo mi się to podobało, ale chciałam zobaczyć również jak jest po tej drugiej stronie. Praca w domu mediowym daje mi możliwość ciągłego rozwoju, poznawania nowych zagadnień, mam też  wpływ na rzeczy, które dzieją się wokół mnie.

Pracujący obecnie na stanowisku junior interactive plannera Sebastian Szysz mówi o swoich doświadczeniach: Praktyka to głównie okres obserwacji tego, jak pracuje dom mediowy. Oczywiście uczyłem się wielu narzędzi, przygotowywania kampanii reklamowych oraz pracy z klientami, ale to była dopiero „zajawka”. Dzięki stażowi przeszedłem przez kilka działów ucząc się podstaw reklamy w każdym medium od telewizji, poprzez prasę i outdoor, na Internecie kończąc. Tak szerokie doświadczenie pozwoliło mi na wybór optymalnego dla mnie działu i pracę w miejscu i z ludźmi, z którymi czułem się najlepiej. Po praktykach szkolenie trwało nadal, ale już na konkretnych klientach i z coraz bardziej odpowiedzialnymi obowiązkami.

Konrad Zamojski pracujący na stanowisku Media Assistant zajmuję się głównie pomocą w planowaniu kampanii telewizyjnych, pomaga również przy radiu i outdoorze. Proponuje, aby przygotowując się do rozmowy i Assessment Center: powtórzyć matematykę, ważna jest również pomysłowość. Żaneta Kaniewska, junior media planner buyer, dodaje, że trzeba czymś się wyróżniać, być otwartym i umieć się odpowiednio zaprezentować. Podczas spotkań warto skupiać się na zadaniach i wykazać kreatywnością oraz umiejętnością argumentacji swoich poglądów i racji.

Uczestnicy Szkoły Mediów zgodnie przyznają, że warto było wziąć udział w projekcie. To świetny początek kariery zawodowej i możliwość zdobycia doświadczenia. Ale praca jest wymagająca i czasami trzeba poświęcić jej dużo czasu.  Joanna Lelejko zajmująca się mediami internetowymi dla  międzynarodowej firmy kosmetycznej uważa, że praca w domu mediowym jest bardzo ciekawa i fajna, ale aby się nie rozczarować, nie można nastawiać się na kreację i tworzenie kampanii reklamowych. Chociaż to, czym się zajmujemy, wymaga od nas dużo pracy i umiejętności analitycznego myślenia, ale daje również dużo satysfakcji.  Dlatego namawiam tych, którzy choć trochę się interesują mediami, na to, aby mieli odwagę i zgłosili się do programu Media School.

Więcej informacji o programie stażowym Szkoła Mediów na stronie: www.szkolamediow.pl

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

Magdalena Wąsikowska  -  Biuro Prasowe ZenithOptimedia Group, tel. 22 345 21 40, kom. 792 94 86 20


 

Dom Mediowy
ZenithOptimedia Group

zaprasza na międzynarodowy program stażowy

SZKOŁA MEDIÓW 2.0

 

Miejsce stażu:  Warszawa

    4 LIPCA 2011

  START PROGRAMU


Oferujemy:

  • 3-miesięczny płatny staż z możliwością rozwoju
  • szansę zdobycia doświadczenia w sieciowym, renomowanym domu mediowym
  • współpracę z wysokiej klasy specjalistami
  • prowadzenie samodzielnych projektów i ambitnych zadań
  • świetną atmosferę pracy w młodym zespole

Nasze oczekiwania:

  • studenci 4 i 5 roku lub tegoroczni absolwenci
  • biegła znajomość j. angielskiego
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Office 2007)

Szukamy osób otwartych, ambitnych, kreatywnych, lubiących pracować w zespole i zorientowanych na osiągnięcia. Zwracamy uwagę na aktywność studencką, podejmowane działania i chęć rozwoju. Kierunek studiów ma mniejsze znaczenie.


WEŹ UDZIAŁ W REKRUTACJI ON LINE !


www.szkolamediow.pl 

na zgłoszenia czekamy do 15 MAJA 2011 !

N A   N A J L E P S Z Y C H   C Z E K A   E T A T !

media school