Poznaj świat mediów i weź udział w programie stażowym Media School. Na Twoje zgłoszenia czekamy do 15 maja!
Program stażowy Media School przygotowany przez dom mediowy ZenithOptimedia Group skierowany jest do studentów 4 i 5 roku oraz tegorocznych absolwentów, którzy chcą zapoznać się z pracą mediowca. Stażyści będą mieli okazję poznać pracę w działach odpowiedzialnych za planowanie i zakup mediów tradycyjnych (TV, prasa, outdoor), interaktywnych oraz w dziale Badań i Rozwoju. Będą uczestniczyć w realizacji różnych zadań, zarówno samodzielnych jaki i zespołowych, wszystko na bieżących projektach dla największych Klientów. Podczas pierwszych dni pobytu w firmie stażyści wezmą udział w dwutygodniowym szkoleniu, przybliżającym świat mediów oraz pracę w ZOG.
Jerzy Kozakiewicz, HR Director - CEE ZenithOptimedia Group zachęca do wzięcia udziału w programie – Szkoła Mediów jest projektem o tyle wyjątkowym, że o staż może ubiegać się prawie każdy. Trzeba spełnić dwa podstawowe kryteria: doskonale znać język angielski i być studentem 4 lub 5 roku lub tegorocznym absolwentem. Kierunek studiów nie ma znaczenia, ale przydatne są: umiejętność analitycznego myślenia oraz umiejętność liczenia. Wypełnienie formularza na stronie internetowej trwa bardzo krótko, a dostanie się na płatny staż w domu mediowym jest fenomenalnym początkiem rozpoczęcia kariery w mediach.
Do poprzedniej edycji Szkoły Mediów zgłosiło sie ponad 400 osób. Podczas wieloetapowego procesu rekrutacji zostali wybrani najlepsi i odbyli 3-miesięczny staż połączony z intensywnym, międzynarodowym szkoleniem. Aktualnie 7 uczestników Media School 2010 nadal pracuje w ZenithOptimedia. Chociaż każdy z nich studiował inny kierunek i bardzo się od siebie różnią, wszyscy doskonale odnaleźli się w swoich nowych działach i na zajmowanych stanowiskach.
Olga Gądek, uczestniczka ubiegłorocznej edycji, tłumaczy dlaczego zainteresowała się programem Szkoła Mediów: świat mediów jest bardzo fascynujący, podlega ciągłym zmianom i nie jest nudny. Wcześniej odbywałam praktyki w radiu i telewizji, bardzo mi się to podobało, ale chciałam zobaczyć również jak jest po tej drugiej stronie. Praca w domu mediowym daje mi możliwość ciągłego rozwoju, poznawania nowych zagadnień, mam też wpływ na rzeczy, które dzieją się wokół mnie.
Pracujący obecnie na stanowisku junior interactive plannera Sebastian Szysz mówi o swoich doświadczeniach: Praktyka to głównie okres obserwacji tego, jak pracuje dom mediowy. Oczywiście uczyłem się wielu narzędzi, przygotowywania kampanii reklamowych oraz pracy z klientami, ale to była dopiero „zajawka”. Dzięki stażowi przeszedłem przez kilka działów ucząc się podstaw reklamy w każdym medium od telewizji, poprzez prasę i outdoor, na Internecie kończąc. Tak szerokie doświadczenie pozwoliło mi na wybór optymalnego dla mnie działu i pracę w miejscu i z ludźmi, z którymi czułem się najlepiej. Po praktykach szkolenie trwało nadal, ale już na konkretnych klientach i z coraz bardziej odpowiedzialnymi obowiązkami.
Konrad Zamojski pracujący na stanowisku Media Assistant zajmuję się głównie pomocą w planowaniu kampanii telewizyjnych, pomaga również przy radiu i outdoorze. Proponuje, aby przygotowując się do rozmowy i Assessment Center: powtórzyć matematykę, ważna jest również pomysłowość. Żaneta Kaniewska, junior media planner buyer, dodaje, że trzeba czymś się wyróżniać, być otwartym i umieć się odpowiednio zaprezentować. Podczas spotkań warto skupiać się na zadaniach i wykazać kreatywnością oraz umiejętnością argumentacji swoich poglądów i racji.
Uczestnicy Szkoły Mediów zgodnie przyznają, że warto było wziąć udział w projekcie. To świetny początek kariery zawodowej i możliwość zdobycia doświadczenia. Ale praca jest wymagająca i czasami trzeba poświęcić jej dużo czasu. Joanna Lelejko zajmująca się mediami internetowymi dla międzynarodowej firmy kosmetycznej uważa, że praca w domu mediowym jest bardzo ciekawa i fajna, ale aby się nie rozczarować, nie można nastawiać się na kreację i tworzenie kampanii reklamowych. Chociaż to, czym się zajmujemy, wymaga od nas dużo pracy i umiejętności analitycznego myślenia, ale daje również dużo satysfakcji. Dlatego namawiam tych, którzy choć trochę się interesują mediami, na to, aby mieli odwagę i zgłosili się do programu Media School.
Więcej informacji o programie stażowym Szkoła Mediów na stronie: www.szkolamediow.pl
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt:
Magdalena Wąsikowska - Biuro Prasowe ZenithOptimedia Group, tel. 22 345 21 40, kom. 792 94 86 20
Dom Mediowy
ZenithOptimedia Group
zaprasza na międzynarodowy program stażowy
SZKOŁA MEDIÓW 2.0
Miejsce stażu: Warszawa
4 LIPCA 2011
START PROGRAMU
Oferujemy:
- 3-miesięczny płatny staż z możliwością rozwoju
- szansę zdobycia doświadczenia w sieciowym, renomowanym domu mediowym
- współpracę z wysokiej klasy specjalistami
- prowadzenie samodzielnych projektów i ambitnych zadań
- świetną atmosferę pracy w młodym zespole
Nasze oczekiwania:
- studenci 4 i 5 roku lub tegoroczni absolwenci
- biegła znajomość j. angielskiego
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Office 2007)
Szukamy osób otwartych, ambitnych, kreatywnych, lubiących pracować w zespole i zorientowanych na osiągnięcia. Zwracamy uwagę na aktywność studencką, podejmowane działania i chęć rozwoju. Kierunek studiów ma mniejsze znaczenie.
WEŹ UDZIAŁ W REKRUTACJI ON LINE !
na zgłoszenia czekamy do 15 MAJA 2011 !
N A N A J L E P S Z Y C H C Z E K A E T A T !