Sobota, 23 września 2017 r.

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Jesteś w: Start / Wiadomości / Praktyki i staże / Międzynarodowy koncern IT szuka specjalistów

Międzynarodowy koncern IT szuka specjalistów

W październiku w Poznaniu otwarte zostanie Międzynarodowe Centrum Obsługi IT. To inwestycja koncernu CIBER, w której pracę znajdzie ok. 200 osób, w tym studentów, znających świetnie języki obce i posiadających doświadczenie w dziedzinie informatyki lub pragnących rozwijać swoje umiejętności w tym obszarze. O tym, czym zajmuje się centrum będzie można się przekonać już 14 października w czasie dnia otwartego.

Na miejscu prowadzone będą nie tylko prezentacje dotyczące zakresu działalności centrum, ale także rozmowy kwalifikacyjne m.in. na stanowiska:

  • IT Applications Support Analysts,
  • Senior Customer Support Specialist,
  • Senior Messaging Engineer,
  • Telecom Engineer.

Będą mogły w nich wziąć udział wszystkie osoby, które odwiedzą Hotel Andersia przy pl. Andersa 3 w Poznaniu w dniu 14 października w godzinach 11:00-15:00. Podstawowym warunkiem podjęcia pracy w CIBER jest płynna znajomość angielskiego. Firma poszukuje także osób biegle posługujących się następującymi językami obcymi: niemieckim, hiszpańskim, francuskim, japońskim, chińskim, włoskim, duńskim, flamandzkim, rosyjskim, portugalskim, fińskim, koreańskim lub szwedzkim.

– Swoich sił w procesie rekrutacji powinni zatem spróbować studenci kierunków lingwistycznych – mówi Piotr Sawiński Center Manager CIBER Polska – Mocnym atutem jest także doświadczenie w dziedzinie wsparcia IT. Jeśli idzie to w parze w umiejętnościami językowymi, to jest duża szansa na dołączenie do zespołu – dodaje.

Międzynarodowe Centrum Obsługi IT to pierwsza w Polsce inwestycja firmy CIBER, czyli amerykańskiego koncernu o zasięgu międzynarodowym, który świadczy usługi z zakresu wsparcia IT dla firm. Jego klientami są m.in. Bank Światowy, Nokia, Boeing, Ford Motor, Bayer czy Allianz, a roczny obrót sięga 1,1 mld USD.

To pierwszy tego typu oddział CIBER w Europie Centralnej i główna platforma typu helpdesk IT na starym kontynencie. Pracownicy polskiej jednostki będą oferować całodobowe wsparcie IT dla klientów biznesowych z całego świata.

Więcej informacji na stronie http://ciber-polska.pl.

Dodatkowych informacji udziela:

Magdalena Rejent

dotPR

magdalena.rejent@dotpr.pl

kom. 691 784 729

 

ciber