Wtorek, 19 września 2017 r.

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Jesteś w: Start / Wiadomości / Praktyki i staże / Konkurs o staże w BASF - globalnej firmie chemicznej

Konkurs o staże w BASF - globalnej firmie chemicznej

Pięć płatnych staży mogą wygrać studenci w konkursie organizowanym przez firmę chemiczną BASF Polska. Konkurs skierowany jest do studentów kierunków związanych z chemią, inżynierią, ekonomią lub marketingiem. Czekamy na nadsyłanie prac do 28 kwietnia 2013 roku. Najciekawsze plakaty zostaną zaprezentowane w maju na wystawie Rynek Innowacji 2013, prestiżowej wystawie innowacji firm BASF.

Zadaniem uczestników jest pokazanie, za pomocą plakatu lub eseju, co dla nich znaczy „tworzenie chemii”. Jest to bezpośrednio powiązane z trwającą kampanią wizerunkową firmy BASF. Praca powinna być  powiązana z tematyką innowacji, zrównoważonego rozwoju i technologiami przyszłości w branży chemicznej.

- Chcemy, by studenci puścili wodze wyobraźni i podeszli do kierunku rozwoju chemii i pytań, na jakie może ona odpowiedzieć, w sposób kreatywny – mówi Wojciech Krzywicki, PR Manager w BASF Polska. – Zależy nam na studentach, których motywują wyzwania, chęć rozwoju, rozwiązywanie ciekawych i złożonych problemów. Wiele informacji związanych z rolą chemii w życiu i znaczenia zrównoważonego  rozwoju znajduje się na stronach BASF - dodaje.

Konkurs „Tworzymy Chemię” składa się z dwóch etapów. Pierwszy z nich to zadanie polegające na stworzeniu plakatu naukowego lub napisania eseju dotyczącego przyszłości branży chemicznej. Autorzy najlepszych, najciekaw-szych prac zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, która wyłoni grono zwycięzców konkursu, przyszłych stażystów BASF Polska.

Głównymi nagrodami konkursie nagrodami jest pięć płatnych trzymiesięcznych staży w warszawskich działach BASF Polska: Chemii Przemysłowej i Tworzyw Sztucznych, Chemii Kosmetycznej, Gospodarczej i Przemysłowej, Środków Ochrony Roślin, a także w dziale Zakupów.

Warunkiem wzięcia udziału w projekcie jest posiadanie statusu studenta i przesłanie w dniach 27. marca – 28. kwietnia plakatu (o rozdzielczości mini-malnej 150 dpi) bądź eseju (max 2000 znaków) na adres info@eventdesign.pl.

Więcej informacji na temat konkursu wraz z regulaminem odnaleźć można na stronie www.basf.pl w zakładce konkursowej.