Czwartek, 21 września 2017 r.

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Jesteś w: Start / Wiadomości / Praktyki i staże / Szkoła Mediów po raz drugi! Dom Mediowy ZenithOptimedia Group zaprasza na międzynarodowy program stażowy SZKOŁA MEDIÓW 2.0

Szkoła Mediów po raz drugi! Dom Mediowy ZenithOptimedia Group zaprasza na międzynarodowy program stażowy SZKOŁA MEDIÓW 2.0

Druga edycja programu stażowego Szkoła Mediów już ruszyła. Wszyscy studenci 4 i 5 roku oraz tegoroczni absolwenci mają szansę na płatny staż w jednym z największych w Polsce sieciowych domów mediowych ZenithOptimedia Group! To niesamowita okazja, by zdobyć doświadczenie i poznać rynek mediów. Dla najlepszych czekają stałe miejsca pracy. Pierwszy etap rekrutacji do programu stażowego Szkoła Mediów 2.0 właśnie się rozpoczął i potrwa do 15 maja. Formularze zgłoszeniowe można składać poprzez stronę www.szkolamediow.pl.

Już po raz drugi dom mediowy ZenithOptimedia Group uruchomił program stażowy Media School. Projekt skierowany jest do studentów 4 i 5 roku oraz tegorocznych absolwentów, którzy chcą zapoznać się z pracą mediowca. Stażyści będą mieli okazję poznać pracę w działach odpowiedzialnych za planowanie i zakup mediów tradycyjnych (TV, prasa, outdoor), interaktywnych (ZED Digital) oraz w dziale Badań i Rozwoju (DriveR). Będą uczestniczyć w realizacji różnych zadań, zarówno samodzielnych jaki i zespołowych, wszystko na bieżących projektach dla największych Klientów. Każdy stażysta będzie miał swojego opiekuna, który przygotuje dla niego szczegółowy plan stażu i zapozna z tajnikami pracy w domu mediowym. Podczas pierwszych dni pobytu w firmie stażyści wezmą udział w dwutygodniowym szkoleniu, które w sposób teoretyczny i praktyczny przybliży im świat mediów oraz pracę w ZOG. 

Jerzy Kozakiewicz, HR Director - CEE ZenithOptimedia Group uważa, że Programy stażowe dla wielu firm są bardzo ważnym elementem pozyskiwania pracowników. W ZenithOptimedia Group wiemy, że potencjał ludzki jest najmocniejszą stroną korporacji i warto inwestować zarówno w szkolenie kadr jak i nowych pracowników. Dlatego w ubiegłym roku powstał plan stworzenia takiego wyjątkowego programu stażowego jak Szkoła Mediów. Po pierwszym roku już wiemy, że był to doskonały pomysł. Poprzeczkę postawiliśmy wysoko, ale dzięki temu pracują z nami świetni, młodzi ludzie, dla których obowiązki zawodowe są pasją i przyjemnością. Bardzo nas cieszy, że nasz program został doskonale przyjęty i doceniony przez międzynarodowe struktury ZenithOptimedia i dlatego w tym roku podtrzymujemy międzynarodowy charakter projektu Media School.

Pierwsza edycja Szkoły Mediów spotkała się z dużym zainteresowaniem wśród młodych ludzi. W efekcie ponad 400 osób złożyło swoje aplikacje z których wybrano 10 najlepszych i zaproszono do udziału w programie stażowym. Siedmioro z nich kontynuuje swoja przygodę z ZenithOptimeida Group. Jerzy Kozakiewicz dyrektor HR przyznaje, że proces rekrutacji jest długotrwały. Najpierw przesłanie internetowego zgłoszenia, następnie spotkanie rekrutacyjne z wybranymi osobami, dalej Assessment Center, gdzie trzeba wykazać się już nie tylko wiedzą teoretyczną, ale i praktyczną, oraz finalne rozmowy kwalifikacyjne. Takie wieloetapowe działania pozwalają wybrać najodpowiedniejszych kandydatów. Dodatkowo trzeba pamiętać, że dla tych młodych ludzi to doskonały moment na zdobycie doświadczenia. Sposób autoprezentacji na rozmowie kwalifikacyjnej u przyszłego pracodawcy czy nauka analitycznego podejścia do rozwiązywania różnych zadań w określonym czasie, na pewno okażą się cennymi umiejętnościami nawet dla tych, którzy nie dostali się na staż.

Szkoła Mediów jest programem międzynarodowym, w ubiegłym roku uczestniczyli w nim nie tylko studenci z Polski, ale również nowozatrudnieni pracownicy ZOG w oddziałach w Rumunii, Rosji, Ukrainie, a nawet Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Praca w domu mediowym to bardzo ciekawe doświadczenie. Niewątpliwie jest to również wyzwanie, bo praca mediowca potrafi być wymagająca. Ponieważ nie boimy się młodych pracowników, dlatego właśnie powstała Szkoła Mediów. Kogo szukamy? Ludzi wszechstronnych, ambitnych i zdolnych, ale przede wszystkim takich, którzy interesują się rynkiem mediów i chcą spróbować pójść właśnie taką ścieżką kariery zawodowej – mówi Jakub Potrzebowski, Prezes domu mediowego ZenithOptimedia Group. Podkreśla również, że w przypadku tego projektu nie liczy się kierunek studiów. Wystarczą chęci rozwoju i nauki oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

Więcej informacji:

Magdalena Wąsikowska

Biuro Prasowe ZenithOptimedia Group

tel. 22 345 21 40

kom. 792 94 86 20


Miejsce stażu: Warszawa

4 LIPCA 2011

START PROGRAMU

Oferujemy:

  • 3-miesięczny płatny staż z możliwością rozwoju
  • szansę zdobycia doświadczenia w sieciowym, renomowanym domu mediowym
  • współpracę z wysokiej klasy specjalistami
  • prowadzenie samodzielnych projektów i ambitnych zadań
  • świetną atmosferę pracy w młodym zespole

Nasze oczekiwania:

  • studenci 4 i 5 roku lub tegoroczni absolwenci
  • biegła znajomość j. angielskiego
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Office 2007)


Szukamy osób otwartych, ambitnych, kreatywnych, lubiących pracować w zespole i zorientowanych na osiągnięcia. Zwracamy uwagę na aktywność studencką, podejmowane działania i chęć rozwoju. Kierunek studiów ma mniejsze znaczenie.

WEŹ UDZIAŁ W REKRUTACJI ON LINE !


www.szkolamediow.pl

 

na zgłoszenia czekamy do 15 MAJA 2011 !

N A   N A J L E P S Z Y C H   C Z E K A   E T A T !

media school