Jesteś w: Start Pomoc
A A A

Pomoc

Oto odpowiedzi na często zadawane pytania. Prosimy o zapoznanie się z nimi przed przesłaniem pytania do redakcji.

UWAGA: poniższe wskazówki skierowane są do studentów, absolwentów i pracowników SGH. Jeśli reprezentują Państwo pracodawcę, prosimy korzystać z wskazówek w tym dziale.

Jak zacząć korzystać z Serwisu Kariera?

Aby zacząć korzystać z Serwisu Kariera należy dokonać rejestracji. Jest ona dostępna dla:

  • studentów SGH posiadających login do konta SGH
  • absolwentów SGH, którzy posiadali login do konta SGH
  • pracowników SGH posiadających login do konta SGH
  • absolwentów SGH, którzy nie posiadali wyżej wymienionego konta (na podstawie numeru dyplomu ukończenia studiów)

Podczas rejestracji należy podać login i hasło do konta SGH w przypadku osób posiadających takie dane, lub też nazwisko i numer dyplomu w przypadku absolwentów nieposiadających konta SGH .

Po dokonaniu rejestracji możliwe jest zalogowanie w Serwisie Kariera. W przypadku użytkowników posiadających konto SGH , login i hasło są identyczne jak te do konta SGH. Pozostali użytkownicy samodzielnie wybierają login i hasło podczas rejestracji.

UWAGA: loginy absolwentów nieposiadających konta SGH są automatycznie poprzedzane przedrostkiem "abs_". Z tego powodu prawidłowy format loginu absolwenta sprzed roku 2000 to:

"abs_nazwa_użytkownika_wybrana_podczas_rejestracji".

Czy osoby niezwiązane z SGH mogą korzystać z Serwisu Kariera?

Niestety, osoby niezwiązane z SGH nie są upoważnione do korzystania z Serwisu Kariera.

Jestem studentem studiów podyplomowych lub doktoranckich i nie posiadam konta SGH. Czy mogę korzystać z Serwisu Kariera?

Tak! Każdy student SGH może uzyskać konto SGH, a tym samym zacząc korzystać z naszego Serwisu. W celu uzyskania takiego konta prosimy o kontakt z Zespołem Wsparcia Rozwiązań Informatycznych.

Jestem absolwentem SGH. Posiadałem konto SGH, jednak nie pamiętam już danych do logowania. Co mam zrobić?

Prosimy o kontakt z Zespołem Wsparcia Rozwiązań Informatycznych.

Jestem absolwentem sprzed roku 2000. Dlaczego wybrana przeze mnie podczas rejestracji nazwa użytkownika nie działa?

Jeżeli na Państwa adres e-mail informacja o pomyślnej weryfikacji Państwa rejestracji, a pomimo to nie mogą się Państwo zalogować, prosimy upewnić się, czy zgodnie z instrukcją, podczas logowania poprzedzili Państwo nazwę użytkownika przedrostkiem "abs_". Prawidłowy format loginu absolwenta sprzed roku 2000 to:

"abs_nazwa_użytkownika_wybrana_podczas_rejestracji".

Jeżeli nie otrzymali Państwo informacji o pomyślnej weryfikacji Państwa rejestracji, a od rejestracji minął więcej niż jeden dzień roboczy, prosimy o kontakt z Redakcją za pomocą formularza "Kontakt". Z listy tematów w forumlarzu prosimy wybrać "inne sprawy".

Akcje Dokumentu